Monday, January 3

Tawar Lah Hati

"Bila Perempuan Dah Tawar Hati Mcam Mana?"

Okay, bagi yang tanya soalan berikut, sila baca dan ambil nota ya? Kalau tanya lagi kena bayar eh. HAHA.

Jawapannya bila perempuan dah mula tawar hati, cuba rasa hati dorang, agak-agak tawar ke manis ke payau ke? Ngeeeh. Jangan melenting dulu. Tu main-main je. Okay serious serious. eheeem. :) 
Well, kalau perempuan dah mula tawar hati, dia akan start tak amik pusing lah apa yang berlaku ke atas korang ke or berkaitan dengan korang. Korang nak telan cicak hidup-hidup ke, nak berguling-guling atas rail ktm ke atau segala macam lagi perkara-perkara ganjil atau tidak ganjil yang korang try nak buat dorang tak amik port dah der. Tu lah bukan senang seseorang perempuan nak bagi tumpuan kat korang or macam ambik berat pasal korang. And once dorang dah give up and malas dah itu maknanya memang dah totally over dah tu or dia dah pun jumpe someone yang worth it untuk dia bagi tumpuan pulak. 

Jadi janganlah korang rase macam nak take it for granted je benda-benda ni semua. Selalunya kita akan mula sedar kita dah hilang something yang valuable once kita dah buang, tolak dia jauh-jauh dari kita. Hargai lah apa yang ada. 

Kadang-kadang kita takkan dapat apa yang kita nak. Kita akan terus mencari mengejar apa yang kita nak walhal sebenarnya kita dah jauh dari sesuatu yang kita tak nampak, yang sebenarnya selalu dengan kita susah dan senang.



Entry kali ni taknak pulak macam untuk lelaki kan?
Untuk semua orang pun boleh
Sekadar untuk menjawab soalan
No bias. :)

No comments:

Post a Comment