Sunday, February 13

Gua ganas.

Orang ramai dah complain blog gua blog jiwang sangat. Apa kata gua tukar bahasa guna gua lu gua lu, lu rasa blog gua jadi agak ganas tak? HAHA.
Harini gua nak cerita gua keluar bersuka ria. takde lah ria sangat. tapi boleh lah. Mula-mula nak pergi taman layang-layang tapi tak jadi sebab hujan pulak turun. Takde rezeki kot kan. So jalan jalan je lah ke wangsa walk. Tak plan pun, orang ajak gua pun follow je lah. Seronok jugak lah. Nah gua malas dah nak membebel, gua nak bagi lu orang semua cuci mata. Jangan langsi sangat. Lu langsi lu mati. Haaa. Cukup ganas tak entry gua kali ni? ke tak cukup lagi? :D






Tudia pipi sebatu boleh nampak.




Gottcha Harith! :D



Dia dah kuar trademark dia.
"senyum nampak gigi tutup mata."


Eh sorry lah rith gua terupload banyak pulak. Kat blog takpe kan? HAHA.

Okay lah. gua nak pergi bersukan pagi-pagi buta ni. bersukan betul lah. siapa tak percaya pendek umur. haha Okay tu main-main. Gua berambus dulu. Cau cin cau.



Rasa macam pelik bergua lu gua lu.
mungkin next entry sopan sikit kot. 
:D

No comments:

Post a Comment