Monday, November 1

Dulu Sekarang

Dulu kita baik
kita selalu cakap
kita selalu sembang
kita selalu ketawa
kita selalu bercerita
kita selalu bergurau senda

Tapi sekarang
kita dah tak bercakap
kita dah tak bersembang
kita dah tak ketawa samasama
kita dah tak bercerita
bergurau senda lagi lah jarang

kadang-kadang saya fikir
awak ingat lagi tak tentang dulu
mesti tak kan
sebab dulu bagi awak cuma sekejap

Sekejap untuk awak bercakap
sekejap untuk awak bersembang
sekejap untuk awak ketawa
sekejap untuk awak bercerita 
sekejap untuk awak bergurau senda

Sekejap bagi awak tapi lama untuk saya
Sekejap untuk awak tinggalkan lama untuk saya
Sekejap awak nak lupakan lama bagi saya

Mungkin saya ni membosankan
mungkin saya ni tak macam yang lain
mungkin semua salah saya

Tapi takpe,
awak teruskan berjalan
semoga satu hari nanti awak akan terlintas apa yang ada tertinggal di belakang.

No comments:

Post a Comment