Tuesday, December 21

Panas Panas Nak Mampus!

Haa amek kau, kurang manis bahasa disitu. Memang tengah panas nak mampus tahap volcano tunggu nak kuarkan lava tu. Ergh syaiton. Geramnyee !! Belum masuk duit lagi dah kene SAMAN. Saman yang ke lima ye tuan2 dan puan2 selama berada di IIUM Gombak ni. Kenapa lah Pak guard sume suka sangat dengan muka and nama ni? tak larat nak appeal sume! Takde duit tahu tak. Stress lah gilaa!! 

Penat laaah ! Dah laaah tangga nak gi legal unit tu tinggi nak mati! hish! benda nak tumpang member je balik mahallah. tak jauh mana pun lah pakcik. sejengkal jee. takleh pulak nak consider kan? pakcik ye lah ada moto besar tak rase jalan kaki kaan. Sedih lah cmni pakcik. Duit takde tahu tak?

Ergh malas nak cakap banyak. BENCI !!! 



Ini lah benawer ni. Ahh stress!


6 comments:

  1. aiyok.. sengal nya pak guard tu kaaaaaaaaan?

    ReplyDelete
  2. sangaat chika! dekat je pun. i sumpah boleh turun balik and jalan kaki okay. dah la takde duit.:(

    ReplyDelete
  3. weyyyyyyyyyyyyyy! bila weyyyyyyy?

    ReplyDelete
  4. faddd !! tadi doh! stress weeeeh... :(

    ReplyDelete
  5. lainkali naiklah kereta kuda. haih..

    ReplyDelete
  6. hihihi. awak lah datang amik saya naik kereta kuda putih eh. :)

    ReplyDelete